P.W.KONKRET Sp.J

Wykonujemy:

Usługi dla wspólnot mieszkaniowych - sprzątanie chodników Lublin

Zarządzanie i administracja

Zarządzanie nieruchomościami oraz prowadzenie czynności administracyjnych

Prace

Konserwacja i utrzymanie techniczne nieruchomości

Utrzymanie czystości i porządku

Przedsiębiorstwo Wielobranżowe "KONKRET" Sp.J. powstało w 1998 roku. Jest to grupa osób o wieloletnim doświadczeniu w zarządzaniu i administrowaniu nieruchomościami.

Firma zatrudnia wykwalifikowanych pracowników z uprawnieniami zawodowymi do wykonywania usług w zakresie zarządzania i administrowania nieruchomościami między innymi uprawnienia budowlane, uprawnienia do prowadzenia ksiąg rachunkowych, licencje Zarządcy Nieruchomości.
Firma jest członkiem Lubelskiego Stowarzyszenia Zarządców Nieruchomości co umożliwia szybki dostęp do szkoleń i seminariów tematycznych z zakresu naszej działalności.
Firma posiada Certyfikat „Firma Godna Zaufania” oraz „Firma Godna Zaufania Elite”.


Spółka rzetelnie wykonuje wszystkie potrzebne konserwacje na budynkach i niezwłocznie usuwa awarie, w przypadku kiedy usunięcie awarii wykracza poza zakres podstawowej działalności likwidacja szkody zlecana jest profesjonalnym firmom.

Każdorazowo zakres oferowanych usług uzgadniany jest z naszym klientem.

Obsługa wspólnot mieszkaniowych Lublin

Do obowiązków zarządcy nieruchomości (niezależnie czy działa on w Lublinie, czy w jakimkolwiek innym mieście w Polsce) należy dbanie nie tylko o aspekty formalno-prawne związane z administrowaniem, ale też inne czynności dotyczące opieki nad danym obiektem oraz terenami do niego przynależącymi. Stąd też jego zadaniem jest przygotowywanie niezbędnej dokumentacji (technicznej, finansowej) i prowadzenie korespondencji, jak również organizowanie regularnych kontroli i przeglądów (instalacji gazowej, elektrycznej, wentylacyjnej) w budynku, dbanie o czystość i porządek w tzw. częściach wspólnych (sprzątanie klatek schodowych, chodników, dbanie o zieleń, konserwację windy, kotłowni itp.). Utrzymanie odpowiedniego stanu części wspólnych obiektu obejmuje czyszczenie obszarów położonych również na zewnątrz budynku. Opadające jesienią na chodniki liście są sporym utrapieniem zarówno dla mieszkańców, jak i przypadkowych przechodniów. Co więcej, zaniedbanie w tym zakresie może stanowić prawdziwe zagrożenie, bo kilka warstw namokniętych liści tworzy zazwyczaj śliską nawierzchnię, na której nietrudno o upadek. Podobnie dzieje się, gdy na traktach komunikacyjnych przylegających do budynku zalega błoto, śnieg lub lód. Zgodnie z prawem obowiązkiem właściciela jest sprzątanie chodników i klatek schodowych. Co więcej, jeśli na takim obszarze doszło do uszkodzenia nawierzchni, wówczas właściciel nieruchomości, wspólnota albo zatrudniony przez nią zarządca powinien naprawić lub wymienić popsuty fragment. Administrator nie musi natomiast sprzątać dróg publicznych, przystanków tramwajowych czy autobusowych, chodników, które nie leżą bezpośrednio przy granicy nieruchomości znajdującej się pod jego opieką (np. są oddzielone pasem zieleni) albo na których dopuszczone jest płatne parkowanie lub postój pojazdów. W ramach zadań powierzonych zarządcy znajduje się zazwyczaj dbanie o czystość klatek schodowych, ale też urządzeń wykorzystywanych przez wszystkich lokatorów. Właściciel, wspólnota lub administracja nierzadko decydują się na zatrudnienie profesjonalnej firmy, która kompleksowo zajmuje się zarządzaniem nieruchomością (w tym także utrzymaniem porządku, sprzątaniem klatek schodowych, chodników). W Lublinie takie usługi świadczy firma Konkret.

Zarządzanie nieruchomościami oraz prowadzenie czynności administracyjnych

  • Prowadzenie dokumentacji lokali położonych w budynku;
  • Prowadzenie księgi obiektu budowlanego oraz dokumentacji technicznej nieruchomości wymaganej przez przepisy Prawa Budowlanego;
  • Zlecanie kontroli technicznych, okresowych przeglądów nieruchomości i urządzeń stanowiących jej wyposażenie techniczne zgodnie z przepisami P.B.;
  • Przygotowanie formalno - merytoryczne i nadzór nad realizacją umów zawartych pomiędzy naszym klientem a dostawcami i usługodawcami zapewniającymi m.in : dostawę energii elektrycznej, energii cieplnej, dostawę zimnej wody i odprowadzanie ścieków, usuwanie nieczystości stałych, zapewnienie ubezpieczenia nieruchomości, zapewnienie usług kominiarskich, oraz innych związanych z funkcjonowaniem urządzeń technicznych nieruchomości;
  • Powiadamianie właścicieli lokali o wszelkich podwyżkach lub obniżkach cen jednostkowych za usługi wykonywane na rzecz naszego klienta przez właściwych dostawców lub usługodawców;
  • Reprezentacja właściciela w sprawach przed odpowiednimi władzami i instytucjami
  • Przygotowanie i obsługę zebrań właścicieli;
  • Opracowywanie planu zarządzania nieruchomością i budżetu jej utrzymania;
  • Obsługa rachunku bankowego;
  • Prowadzenie księgowości wg zasad określonych uchwałą Wspólnoty , przygotowywanie rocznych sprawozdań finansowych najpóźniej na 7 dni przed terminem zebrania sprawozdawczego; prowadzenie negocjacji i przygotowywanie umów z tytułu pożytków i innych przychodów z nieruchomości wspólnej;
  • Wydawanie zaświadczeń na życzenie właściciela / lokatora dotyczących np. dodatków mieszkaniowych;

Konserwacja i utrzymanie techniczne nieruchomości :

  • Zapewnienie wykonawstwa bieżącej konserwacji i bieżących napraw nieruchomości wspólnej wg. faktycznych potrzeb
  • Rozliczenie za wykonane usługi dokonywane jest na podstawie obowiązujących norm i katalogów nakładów rzeczowych w oparciu o średnie ceny stawek podawanych przez biuletyn SEKOCENBUD.
  • W przypadku awarii , które przekraczają zakres bieżącej konserwacji zarządca niezwłocznie i samodzielnie podejmie działania w celu ich usunięcia;

Utrzymanie czystości i porządku

  • Zabezpieczenie utrzymania w należytym stanie, porządku i czystości pomieszczeń i urządzeń budynku służących do wspólnego użytku właścicieli lokali, terenu nieruchomości , chodnika przed nieruchomością i terenów zielonych;

Dokumenty do pobrania

Wniosek

Zasady udostępniania nieruchomości w celu dostarczania publicznej sieci

Oświadczenia/Pełnomocnictwa

Pliki do pobrania

Przetargi/Roboty budowlane

Pliki do pobrania

Gdzie nas znaleźć

Skontaktuj się z nami

P.W. KONKRET Sp.j.

ul. Górna 3 lok. 2

20-005 Lublin

tel.: 81 534 96 94 , 81 534 92 66

tel. kom.: 695 951 507

tel. kom. 607 860 024

tel. kom. 607 062 824

tel. kom. 601 165 216

tel.:81 524 14 81 , 697 750 710

Biuro czynne:

Pon.7:30-17:00,
Wt.-Czw.7:30-15:30,
Pt.7:30-15:00

Kontakt mailowy:



e-mail: adm@konkret.lublin.pl

e-mail: fin@konkret.lublin.pl

e-mail: tech@konkret.lublin.pl

e-mail: adm8@konkret.lublin.pl

e-mail: info@konkret.lublin.pl